Consulting services can provide valuable insights, strategic guidance, pecialized

1901 Shiloh, Hawaii 81063

Shopping cart

Subtotal $0.00

View cartCheckout

img
img

Jak poradzić sobie z palaczami w hotelu?

Od wprowadzenia w Polsce ustawy antynikotynowej w 2010 roku, hotelarze stanęli przed wyzwaniem przestrzegania nowych regulacji, także w kwestii palenia w pokojach. Mimo zakazu, wielu gości nadal traktuje hotelowe pokoje jako prywatne przestrzenie, gdzie mogą swobodnie palić. Jak zatem hotelarze mogą radzić sobie z tym problemem, jednocześnie zachowując dobre relacje z klientami?

Kluczowym elementem jest jasne i widoczne informowanie o zakazie palenia. Tablice informacyjne i znaki powinny być umieszczane nie tylko w lobby i miejscach wspólnych, ale również w każdym pokoju hotelowym. Informacja o zakazie i potencjalnych karach za jego złamanie musi być dostępna i zrozumiała dla każdego gościa.

Aby skutecznie odstraszać od palenia, hotele mogą zainwestować w odpowiednią infrastrukturę, taką jak czujniki dymu w pokojach i łazienkach. Pokoje dla palących, choć ich obecność jest kontrowersyjna, mogą stanowić rozwiązanie dla hoteli, które chcą zaoferować kompromis palącym gościom.

Wprowadzenie specjalnie wydzielonych palarni może znacząco ograniczyć problem palenia w pokojach. Palarnie te powinny być wyposażone w systemy wentylacyjne, które nie pozwolą na przenikanie dymu do innych obszarów hotelu.

Zastosowanie wysokich kar finansowych za palenie w niedozwolonych miejscach może być skutecznym odstraszaczem. Informacja o możliwości nałożenia opłaty za dearomatyzację pokoju, której koszt jest znaczący, zniechęca wielu palaczy.

Zamiast traktować palaczy jako problem, hotele mogą wykorzystać ich obecność jako źródło dodatkowych dochodów. Oferowanie pokoi dla palących i odpowiednio wyposażonych palarni może przyciągnąć klientelę, która inaczej mogłaby zrezygnować z usług hotelu.

Choć palenie w hotelach jest problemem, odpowiednie strategie mogą nie tylko zmniejszyć jego skalę, ale także przyczynić się do wzrostu satysfakcji klientów. Hotelarze powinni znaleźć równowagę między przestrzeganiem prawa a zaspokajaniem potrzeb swoich gości, co jest kluczowe w branży gościnności.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

icon
WE ARE HERE

Tell us about your business we are ready to solve.

Kontakt